Blog

2014-10-21

Bariera dostępności Internetu = bariera rozwoju twojej firmy.

Jak stwierdził swego czasu Jack Welch, legendarny CEO GE, „Internet jest jak Viagra dla dużego biznesu”. Czy w związku z tym, polskie przedsiębiorstwa powinny zabiegać aby Internet stał się powszechnie dostępny, tak jak Viagra? Według Urzędu Komunikacji Elektronicznej w 2013 roku, w Polsce, 40% społeczeństwa nie miało dostępu do Internetu. Jest to kilkanaście milionów potencjalnych klientów, do których dotarcie jest obecnie utrudnione. Czy działając na rzecz poprawy dostępności Internetu, polscy przedsiębiorcy mogą liczyć na idący za tym wzrost klientów pozyskanych w online’ie?

Case Studies

Kontakt

Warszawa

Arskom Group Sp. z o. o.Kariera
Augustyna Locci 30
02-928 Warszawa
KRS: 0000433320
NIP: 521-36-36-776
Sukces Arskom Lab jest oparty na znakomitych ludziach tworzących nasz zespół. Jeśli jesteś ambitny i chcesz pomóc klientom w działaniach marketingowych, koniecznie wyślij do nas aplikację. Napisz czym wyróżniasz się od innych ludzi i określ czy interesuje Cię staż, czy praca na stałe. Zawsze znajdziemy miejsce dla najlepszych kandydatów.
kontakt@arskomlab.pl kariera@arskomlab.pl
Google+