Blog

2014-11-03

Sprzedaż nadziei w trzech krokach, czyli marketing strategiczny gier komputerowych

Sprzedaż nadziei – nie brzmi najlepiej, prawda? W najlepszym przypadku kojarzy się z łacińskim losem na loterii, w najgorszym z działaniem kremu pod oczy, wystąpieniami polityków oraz zakresem ubezpieczenia AC. Czym jest sprzedaż nadziei w grach komputerowych? To przeniesienie akcentu z produktu na potrzebę Klienta. Co to oznacza? Producenci gier komputerowych nie sprzedają gier. Ich produktem jest nadzieja na dobrą zabawę.

2014-10-15

Jak tworzyć gry komputerowe? – o pojęciu użyteczności słów kilka

Maria Sharapova powiedziała kiedyś: „Nie mogę zadowolić każdego. To wykracza poza mój zakres obowiązków”. Z podobnymi rozterkami codziennie zmagają się deweloperzy gier komputerowych. Tworzą na rzecz konsumentów, których potrzeby zmieniają się w zależności od indywidualnych zainteresowań. Gracz ocenia subiektywnie, dlatego tworzenie cyfrowej rozrywki jest trudne. Jak żyć? – chciałoby się zacytować klasyka. W tym miejscu z pomocą przychodzi nam ekonomia oraz pojęcie użyteczności.

Case Studies

Kontakt

Warszawa

Arskom Group Sp. z o. o.Kariera
Augustyna Locci 30
02-928 Warszawa
KRS: 0000433320
NIP: 521-36-36-776
Sukces Arskom Lab jest oparty na znakomitych ludziach tworzących nasz zespół. Jeśli jesteś ambitny i chcesz pomóc klientom w działaniach marketingowych, koniecznie wyślij do nas aplikację. Napisz czym wyróżniasz się od innych ludzi i określ czy interesuje Cię staż, czy praca na stałe. Zawsze znajdziemy miejsce dla najlepszych kandydatów.
kontakt@arskomlab.pl kariera@arskomlab.pl
Google+