Blog

2014-10-15

Jak tworzyć gry komputerowe? – o pojęciu użyteczności słów kilka

Maria Sharapova powiedziała kiedyś: „Nie mogę zadowolić każdego. To wykracza poza mój zakres obowiązków”. Z podobnymi rozterkami codziennie zmagają się deweloperzy gier komputerowych. Tworzą na rzecz konsumentów, których potrzeby zmieniają się w zależności od indywidualnych zainteresowań. Gracz ocenia subiektywnie, dlatego tworzenie cyfrowej rozrywki jest trudne. Jak żyć? – chciałoby się zacytować klasyka. W tym miejscu z pomocą przychodzi nam ekonomia oraz pojęcie użyteczności.

2014-10-13

Jak promują się firmy oferujące wyposażenie magazynów?

Poprzedni rok przyniósł rekordowy popyt na powierzchnie magazynowe, a 2014 powinien jeszcze poprawić ten wynik. Jeśli uzupełnimy te dane o rekordowe inwestycje w tym obszarze – perspektywy dla firm oferujących wyposażenie magazynów wydają się w naszym kraju więcej niż obiecujące. Jakie działania marketingowe prowadzą te przedsiębiorstwa i czy przekuwają się one w realne wyniki sprzedażowe?

2014-04-28

Misja firmy, czyli marketingowy hamulec bezpieczeństwa w czterech krokach

Wiele firm (w tym praktycznie wszystkie nowopowstające) zamieszcza na swojej stronie internetowej dumnie brzmiącą frazę „Misja firmy”. Kryje się przeważnie pod nią zbiór dobrze brzmiących ogólników, które nic nie mówią. Tymczasem dobrze sformułowana misja, może być hamulcem bezpieczeństwa przed „popłynięciem” z marketingiem. Przeczytaj, jak sformułować misję przedsiębiorstwa.

Case Studies

Kontakt

Warszawa

Arskom Group Sp. z o. o.Kariera
Augustyna Locci 30
02-928 Warszawa
KRS: 0000433320
NIP: 521-36-36-776
Sukces Arskom Lab jest oparty na znakomitych ludziach tworzących nasz zespół. Jeśli jesteś ambitny i chcesz pomóc klientom w działaniach marketingowych, koniecznie wyślij do nas aplikację. Napisz czym wyróżniasz się od innych ludzi i określ czy interesuje Cię staż, czy praca na stałe. Zawsze znajdziemy miejsce dla najlepszych kandydatów.
kontakt@arskomlab.pl kariera@arskomlab.pl
Google+