Blog

2014-11-03

Sprzedaż nadziei w trzech krokach, czyli marketing strategiczny gier komputerowych

Sprzedaż nadziei – nie brzmi najlepiej, prawda? W najlepszym przypadku kojarzy się z łacińskim losem na loterii, w najgorszym z działaniem kremu pod oczy, wystąpieniami polityków oraz zakresem ubezpieczenia AC. Czym jest sprzedaż nadziei w grach komputerowych? To przeniesienie akcentu z produktu na potrzebę Klienta. Co to oznacza? Producenci gier komputerowych nie sprzedają gier. Ich produktem jest nadzieja na dobrą zabawę.

2014-10-31

Rozwiązania IT dla branży TSL – jak je promować?

Przedsiębiorcy z branży TSL coraz lepiej rozumieją, że zakup rozwiązań informatycznych wspomagających ich biznes to nie wydatek, a inwestycja. Sektor IT nie potrafi jednak tej zmiany świadomości wykorzystać w komunikacji marketingowej. Wynika to z problemów ze znalezieniem języka, który będzie zrozumiały dla potencjalnych klientów. Czy o systemach informatycznych dla logistyki można opowiedzieć w taki sposób, by trzyliterowe skrótowce (TMS, ERP, WMS itp.) stały się intersujące? Zobacz jak z tym problemem poradziło sobie 50 firm dostarczających rozwiązania IT dla branży TSL na polskim rynku.

2014-10-21

Bariera dostępności Internetu = bariera rozwoju twojej firmy.

Jak stwierdził swego czasu Jack Welch, legendarny CEO GE, „Internet jest jak Viagra dla dużego biznesu”. Czy w związku z tym, polskie przedsiębiorstwa powinny zabiegać aby Internet stał się powszechnie dostępny, tak jak Viagra? Według Urzędu Komunikacji Elektronicznej w 2013 roku, w Polsce, 40% społeczeństwa nie miało dostępu do Internetu. Jest to kilkanaście milionów potencjalnych klientów, do których dotarcie jest obecnie utrudnione. Czy działając na rzecz poprawy dostępności Internetu, polscy przedsiębiorcy mogą liczyć na idący za tym wzrost klientów pozyskanych w online’ie?

2014-10-20

Trzy proste sposoby na wyróżnienie marki w branży modowej

Jesteś w stanie wygospodarować 30 minut dziennie na marketing? Świetnie, ponieważ to wszystko co będziesz musiał przeznaczyć, aby wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji. Pokażemy trzy sposoby na wyróżnienie marki, które projektant mody sam może zastosować: media społecznościowe, wydarzenia i press day, czyli jak budować dobre relacje z dziennikarzami.

Case Studies

Kontakt

Warszawa

Arskom Group Sp. z o. o.Kariera
Augustyna Locci 30
02-928 Warszawa
KRS: 0000433320
NIP: 521-36-36-776
Sukces Arskom Lab jest oparty na znakomitych ludziach tworzących nasz zespół. Jeśli jesteś ambitny i chcesz pomóc klientom w działaniach marketingowych, koniecznie wyślij do nas aplikację. Napisz czym wyróżniasz się od innych ludzi i określ czy interesuje Cię staż, czy praca na stałe. Zawsze znajdziemy miejsce dla najlepszych kandydatów.
kontakt@arskomlab.pl kariera@arskomlab.pl
Google+